Oczekiwania wielkiego biznesu względem sprzedaży swoich produktów prawie zawsze brzmią tak samo – byle wartość tejże sprzedaży nie spadła. Nawet jednak przy zachowaniu swojego aktualnego udziału w rynku wiele firm oferujących składniki i półprodukty kuchenne ma problemy z właściwym bilansowaniem własnego budżetu. To zaś przekłada się dzisiaj dość poważnie na jakość produktów oferowanych przez te firmy, a także na ich wersje i nowe rodzaje. Często jednak to marketing podpowiada co zrobić i chociaż badania rynku pokazują, że produkowanie z naturalnych składników ekologicznego pochodzenia jest w stanie przekonać wielu klientów do sięgnięcia po dodatkowe pieniądze z portfela, wiele firm postanawia zamieścić po prostu taką informację na opakowaniu. Ale niestety często nie herbatach czy składnikach biorących udział w gotowaniu większych potraw, jak jogurty czy majonezy, występuje słowo bio albo light, co ma teoretycznie zachęcić osoby bardziej dbające o zdrowe gotowanie. Inspekcje pokazują jednak, że częściej jest to chwyt marketingowy.

Leave a Reply